Oferty pracy

Pragniemy wspierać poszukujących pracy na ścieżkach ich kariery. Mamy dla Ciebie oferty pracy, niezależnie od tego, czy jesteś młodym talentem zaraz po studiach, poszukującym pierwszej pracy, czy też doświadczonym profesjonalistą poszukującym nowych wyzwań.

Manager

Obecnie dla naszego Klienta – jednego z pierwszych twórców nowej formy rozrywki dla całej rodziny, poszukujemy osób na stanowisko: Managera.

Nasz Klient oferuje nowy wymiar aktywnego spędzania wolnego czasu zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Każdorazowa wizyta w parku pozwala odkryć uczestnikom nieskończone pokłady energii aby rozładować stres, poprawić kondycje lub w pomysłowy i radosny sposób spędzić czas ze swoim współtowarzyszami.

Region: łódzkie

Opis stanowiska:

  • Realizacja celów określonych wspólnie z dyr. zarządzającym (planów sprzedażowych, celów jakościowych)
  • Prowadzenie komunikacji wewnętrznej (oddolnej i odgórnej)
  • Realizacja polityki cenowej firmy oraz działań sprzedażowych
  • Prowadzenie oraz realizacja budżetu obiektu
  • Reprezentowanie obiektu na zewnątrz
  • Monitorowanie i kontrola pracy bezpośrednich podwładnych (rozmowy okresowe, bieżąca kontrola)
  • Realizacja polityki personalnej obiektu
  • Realizacja i wdrażanie standardów obsługi gości

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników
  • Wykształcenie wyższe
  • Zamiłowanie do aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia
  • Otwartość na pracę w młodym zespole
  • Moc pozytywnej energii oraz uśmiechu

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dynamiczną pracę, pełną wyzwań, w przyjaznej atmosferze energicznych, pozytywnie zakręconych ludzi

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dołączenie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Barona Human Resource Services Sp. z o.o. jest zarejestrowaną agencją o numerze licencji  8297.

Due date

Location

Length

30.09.2017ŁódźPermanent; Full-time / Umowa o Pracę

Contact person: Beata Stramska, +48 506 017 520, beata.stramska@barona.pl

Apply

IT Recruitment Consultant

Barona Polska – twój międzynarodowy partner rekrutacji w Polsce!

W 2012 roku rozpoczęliśmy działalność w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach międzynarodowych do firm z branży SSC/BPO i IT oraz przedsiębiorstw z branży inżynieryjno-produkcyjnej. Staramy się stale tworzyć i wdrażać innowacyjne rozwiązania, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom pracowników i pracodawców. Podstawą naszych działań jest budowanie długotrwałych relacji z naszymi klientami oraz pomoc naszym kandydatom w znalezieniu pracy marzeń.

W związku z dynamicznym rozwojem branży IT, Barona Polska potrzebuje kolejnej osoby do naszego Dream Team’u! Jeśli jesteś pasjonatem rekrutacji a branża IT nie jest Ci ani obca ani straszna – zapraszamy na pokład!

Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:

  • Samodzielna realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne z branży IT
  • Wyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych kandydatów zgodnie z profilem stanowiska
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kandydatami oraz klientami
  • Aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów
  • Ścisła współpraca z partnerem biznesowym, zgłaszającym potrzeby rekrutacyjne oraz doradztwo
    w zakresie poszukiwanych specjalistów

Wymagania:

  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych w branży IT
  • Umiejętność docierania do Kandydatów różnymi kanałami rekrutacyjnymi
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca przygotowanie dokumentacji
    i prezentacji, prowadzenie korespondencji, komunikację z klientem
  • Wysokie zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność, umiejętność planowania i dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań samodzielną pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wsparte systemem bonusowym
  • Świetną atmosferę pracy w skandynawskiej firmie
  • Możliwość pracy w elastycznych godzinach
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej Lux Med
  • Możliwość pracy w centrum Krakowa

Zaaplikuj online lub prześlij swoje CV na adres: iwona.wawrzyniak@barona.pl z dopiskiem w temacie: IT Recruitment Consultant.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Due date

Location

Length

30.09.2017KrakówPermanent; Full-time / Umowa o Pracę

Contact person: Iwona Wawrzyniak, +48 506 017 723, iwona.wawrzyniak@barona.pl

Apply

Monter rusztowań

Firma Barona poszukuje doświadczonych monterów rusztowań do pracy na terenie Finlandii.

Opis stanowiska pracy

  • Montaż rusztowań na obiektach przemysłowych i budowlanych w Finlandii.

 

Oferujemy: 

  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Ryczałt za dojazdy do pracy.
  • Zakwaterowanie.
  • Ubrania robocze i narzędzia zapewnia pracodawca.
  • Możliwość pracy w nadgodzinach oraz w soboty.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy przy rusztowaniach na obiektach przemysłowych.
  • Co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w pracy na terenie Finlandii atutem.

Osoba kontaktowa: krzysztof.osica@barona.fi

 

Przysyłając CV prosimy o dołączenie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Barona Human Resource Services Sp. z o.o. jest zarejestrowaną agencją o numerze licencji  8297.

 

Due date

Location

Length

30.09.2017Finlandia6 miesiecy

Contact person: Krzysztof Osica, N/A, krzysztof.osica@barona.fi

Apply

Inżynier Sprzedaży

Dla naszego Klienta, firmy posiadającej duńskie korzenie, specjalizującej się w sprzedaży specjalistycznych baterii i pakietów baterii do Klientów zlokalizowanych na terenie całej Europy, poszukujemy osób na stanowisko: Inżyniera Sprzedaży.

W chwili obecnej, sprzedaż produktów firmowych odbywa się głównie na terenie Danii, Polski oraz w krajach nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Kluczową rolą osoby pełniącej funkcję Inżyniera Sprzedaży byłoby wzmocnienie pozycji firmy na rynku polskim wraz z rozbudową dotychczasowej sieci handlowej.

Miejsce pracy: Jaworzno

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zrealizowanie polityki sprzedażowej firmy poprzez nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami oraz dokładne rozpoznanie oczekiwań klientów
i zapewnienie im fachowej pomocy technicznej w zakresie wyboru optymalnych rozwiązań produktowych.

Zakres obowiązków:

  • Zbudowanie strategii sprzedażowej w branży elektrotechnicznej przy współpracy z Kierownikiem Sprzedaży
  • Prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych na terenie Polski
  • Budowanie długotrwałych relacji z istniejącymi i potencjalnymi klientami firmy
  • Aktywne pozyskiwanie klientów dostępnymi metodami/narzędziami z równoczesną analizą rynku
    i konkurencji
  • Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych – udział w targach, wystawach, konferencjach na terenie Polski oraz zagranicą
  • Obsługa handlowa zapytań, ofert, zamówień, doradztwo techniczne
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Raportowanie osiągniętych wyników oraz stopnia realizacji celów do Kierownika Sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w branży elektrotechnicznej
  • Wykształcenie techniczne wyższe – preferowane: elektrotechnika, elektronika
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – tworzenie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z kontrahentami
  • Umiejętność planowania pracy własnej
  • Przedsiębiorczość oraz zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów
  • Gotowość do wyjazdów zagranicznych na wydarzenia branżowe
  • Prawo jazdy kat. B

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę w skandynawskiej firmie, oferującej innowacyjne rozwiązania na rynku polskim
  • Możliwość posiadania wpływu na rozwój firmy
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
  • Pełny pakiet narzędzi pracy: samochód, laptop, telefon

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy, o dołączenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Barona Human Resource Services Sp. z o.o. jest zarejestrowaną agencją o numerze licencji  8297.

Due date

Location

Length

30.09.2017JaworznoUmowa o pracę

Contact person: Beata Stramska, +48 506 017 520, beata.stramska@barona.pl

Apply

MONTER / SERWISANT WIND I SCHODÓW RUCHOMYCH

Opis stanowiska pracy:
Konserwacja i serwisowanie wind, schodów ruchomych, drzwi automatycznych – głównie firmy: KONE

Oferujemy: 

  • Konkurencyjne wynagrodzenie (30.000 SEK/miesięcznie)
  • Zapewniamy ubrania robocze i narzędzia
  • Zakwaterowanie (częściowo odpłatne)
  • Szwedzką umowę o pracę
  • Kontrakt na 6 miesięcy

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy przy serwisowaniu wind, schodów ruchomych
  • Co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Doświadczenie w pracy na terenie Szwecji atutem.

Uwaga: Prosimy o przysyłanie CV po angielsku na adres: krzysztof.osica@barona.fi

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o dołączenie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Barona Human Resource Services Sp. z o.o. jest zarejestrowaną agencją o numerze licencji  8297.

Due date

Location

Length

20.09.2017Sztokholm6 miesięcy

Contact person: Krzysztof Osica, N/A, krzysztof.osica@barona.fi

Apply

Kierownik Utrzymania Ruchu

Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowego wiodącego dostawcy opakowań tworzyw sztucznych w branży spożywczej oraz medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Utrzymania Ruchu

woj. opolskie

 Opis stanowiska

  • Zarządzanie funkcjonowaniem działu Utrzymania Ruchu
  • Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji
  • Planowanie przeglądów, konserwacji i remontów maszyn
  • Analiza przyczyn i skutków awarii – działanie zapobiegawcze
  • Nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej
  • Planowanie i nadzorowanie prac wykonywanych przez serwisy zewnętrzne
  • Aktywny udział w projektach inwestycyjnych
  • Zarządzanie podległym budżetem działu Utrzymania Ruchu
  • Zarządzanie pracą podległego zespołu 

Profil kandydata

  • Preferowane wykształcenie wyższe techniczne
  • Minimum 4 lata doświadczenia w dziale technicznym
  • Mile widziane doświadczenie w branży (znajomość drukarni poligraficznej)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Odpowiednie uprawnienia elektryczne
  • Preferowana znajomość pracy w systemie SAP (moduł utrzymania ruchu)
  • Znajomość zarządzania produkcją w metodologii Lean (TPM)
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i analityczne
  • Wysoko rozwinięte zdolności w zakresie pracy zespołowej
  • Umiejętność podejmowania decyzji i nastawienie na cele 

Nasz Klient oferuje

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o silnej pozycji rynkowej
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, w tym auto służbowe (możliwość dojazdów do miejsca pracy)
  • Możliwość rozwoju i podwyższania kwalifikacji w międzynarodowym środowisku
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do posiłków

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Prosimy o dołączenie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Barona Human Resource Services Sp. z o.o. jest zarejestrowaną agencją o numerze licencji  8297.

Due date

Location

Length

30.09.2017woj. opolskieumowa o pracę

Contact person: Iwona Wawrzyniak, 506 017 723, N/A

Apply

Sales Representative – Recruitment Services | Barona Poland

Barona HR Services is looking for a dynamic and result oriented Sales Representative to join our proactive team in Kraków!

In this role you will be:

Searching for new business opportunities as well as cooperating with existing Clients to ensure a full understanding of their requirements and preferences. You will be also in charge of achieving agreed sales targets and reporting sales in CRM tool. Additionally, you will be preparing sales offers, agreements as required and taking a proactive approach. What is more while performing your duties you will be building strong positive relations with Clients.

If you have experience in sales (at least 1-2 years) and you are looking for new challenges, this could be something for you.

You would be able to work for a well-known Scandinavian brand and develop your skills in the sales and recruitment field.

If you are a kind of very active person, who enjoys meeting various people for business purposes on a daily basis this is definitely something for you!

You will be successful in this role if you have:

Excellent English skills (both written & verbal), as well as proven track record in sales (preferably in recruitment related business). Additionally, highly desired are your good organizational skills, ability to maintain high level of accuracy and to work to tight deadlines in dynamic environment. You must be able to work unsupervised and independent – our main principle is „freedom and trust”.

We offer:

  • Interesting and stable job in international team
  • Flexible working hours fitted to your needs
  • Intensive training package
  • Opportunity of personal development in a multinational environment
  • Free private medical care
  • Friendly working atmosphere

If you are interested don´t hesitate to submit your application via a link below.

For additional information, please contact Beata Stramska, +48 506 017 520

Please be informed that we contact personally only chosen candidates.

We kindly ask you to include in your application the following clause: “I agree for processing my personal data and storage it into a database of your company in order to present me an offer of employment, in accordance with the provisions of the Act about the Personal Details Protection dated 29.08.1997 (Dz.U. No. 133, item 883).“

 

Due date

Location

Length

20.09.2017KrakówPermanent; Full-time

Contact person: Beata Stramska, +48 506 017 520, beata.stramska@barona.pl

Apply

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Obecnie dla naszego globalnie znanego Klienta w Gdyni poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego. Nasz Klient to uznany lider w outsourcingu procesów biznesowych (BPO). Nasz klient świadczy usługi w wielu branżach, w tym turystyce, ubezpieczeniach, usługch finansowych i innych. Zapewniaja również wsparcie w istotnych funkcjach korporacyjnych, takich jak finanse i księgowość, kadry, badania i analiza.

Twoje zadania:

  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych
  • Obsługę zgłoszeń przychodzących z różnych źródeł (np. telefon, mail)
  • Analizowanie i wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego
  • Rozwiązywanie różnorodnych problemów i wsparcie klientów w trudnych sytuacjach

Twój profil:

  • Średniozaawansowanej lub bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom B1 – C2)
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w mowie i piśmie
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Podstawowej znajomości obsługi komputera
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Dostępność do pracy zmianowej
  • Doświadczenia w obsłudze klienta jest plusem

Nasz klient oferuje:

  • Dedykowane szkolenie wstępne przygotowujące do samodzielnej pracy na oferowanym stanowisku
  • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
  • Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji
  • Miesięczny bonus zależny od wyników w pracy
  • Dodatkowe świadczenia do wyboru w ramach pakietu benefitów, w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym centrum usług
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • Pracę w systemie zmianowym na cały lub niepełny etat
  • Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe)
  • Dobrą zabawę – przyjazną atmosferę i wyjścia integracyjne w zespołach

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy, o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Barona Human Resource Services Sp. z o.o. jest zarejestrowaną agencją o numerze licencji  8297.

Due date

Location

Length

30.09.2017Gdyniapermanent, full-time

Contact person: N/A, +48506017725, monika.piasecka@barona.pl

Apply

Blogs & news

How to get into game industry? #gameindustry HR guru @armartik shares her insight on how to get a job in #games https://t.co/PjWC53PRTv
Does the strategy control your employees or are the employees your strategy? #leadership #management #teamwork… https://t.co/9iS59JIHI8