BPO/SSC

OBSŁUGA KLIENTA. ZAWSZE I WSZĘDZIE.

Jakość obsługi klienta to często wizytówka firmy. Dzięki rozwiązaniom cyfrowym, klienci mają możliwość spotkania się, komunikacji i znalezienia informacji o Twojej branży poprzez wiele różnych kanałów informacji, w każdej chwili. Zatem aby zrobić dobre wrażenie w branży, potrzebujesz najlepszych specjalistów obsługi klienta. To oni stanowią o wizerunku Twojej firmy.

STWÓRZ SKUTECZNY ZESPÓŁ OBSŁUGI KLIENTA

Kluczowe składniki skutecznego zespołu to połączenie odpowiednich umiejętności, dobrego nastawienia i właściwych cech osobowości. Pomożemy Ci w znalezieniu odpowiednich osób, które mają nie tylko umiejętności praktyczne, ale też będą pasować do istniejącego środowiska pracowników. Chcemy być pewni, że znajdziesz ludzi, którzy są oddani swojej pracy i czerpią z niej radość. Zrekrutowaliśmy już setki wielojęzycznych pracowników na różne stanowiska wspierające rozwój firmy, jak księgowość i finanse, obsługa klienta i sprzedaż, wsparcie IT i HR dla naszych klientów w Europie środkowo-wschodniej oraz do naszych własnych biur w Polsce, Finlandii i Hiszpanii.

Język ojczysty to podstawa

Pomimo, że dane centrum usług znajduje się w Polsce, Czechach czy na Węgrzech, ważna i często wymagana jest możliwość obsługi klientów w ich własnym języku. Ponieważ powstaliśmy w Finlandii i mamy biura w Szwecji i Norwegii, specjalizujemy się w rekrutacji rodzimych użytkowników języków skandynawskich, poszukujemy jednak także rodzimych użytkowników innych języków. Dajemy też z siebie wszystko w zakresie usług relokacyjnych w przypadku międzynarodowych rekrutacji.

Blogs & news

How to get into game industry? #gameindustry HR guru @armartik shares her insight on how to get a job in #games https://t.co/PjWC53PRTv
Does the strategy control your employees or are the employees your strategy? #leadership #management #teamwork… https://t.co/9iS59JIHI8